International uddannelsesmesse i København

Pressemeddelelse oktober 28, 2004 Uddannelse

”Education Without Borders” er Danmarks største uddannelsesmesse, som udelukkende fokuserer på international uddannelse. Messen arrangeres på Radisson SAS Royal Hotel i hjertet af København fredag 5. november og lørdag den 6. november. På messen stiller studierådgivere fra 50 universiteter og colleges fra hele verden, blandt andet USA, Canada, Australien, Sydafrika, England, Holland, Schweiz og Frankrig. Besøgende har gratis adgang.

Bag den internationale uddannelsesmesse står det skandinaviske uddannelsesmagasin Study Abroad, som med sine fem engelsksprogede udgaver om året holder nordiske studerende orienteret om uddannelsesmuligheder i udlandet. Study Abroad arrangerer i år uddannelsesmessen Education Without Borders i København for 6. gang.

Radisson SAS Royal Hotel, Hammerichsgade 1, lige over for Hovedbanegården i København er stedet for Education Without Borders. Både fredag 5. november og lørdag 6. november har messen åbne døre fra kl. 11 17.

For mere information om uddannelsesmessen, kontakt Study Abroad:

Projektleder Peter Bosteen, [email protected], eller arrangør Kim Ingwersen, [email protected].
Telefon +45 5627 6444/ mobil +45 4045 0444.

Baggrundsinformation om international uddannelse i Danmark kan man få hos projektleder Peter Bosteen i Study Abroad: +45 2567 4226.

Folkene bag Education Without Borders står gerne til rådighed under messen fra fredag 5. november kl. 8.00.

Uddannelse