HR-Konsulentuddannelsen - landets største

Pressemeddelelse februar 19, 2010 Uddannelse

Medarbejderne er en vigtig ressource i virksomheden, og det er altafgørende at der er fokus på udvikling, motivation og ledelse af disse medarbejdere.

Probanalogo

Human Ressource Management(HRM) er både som forskningsfelt og som arbejdsområde i virksomhederne vokset kraftigt i det seneste årti. De menneskelige ressourcer tillægges en stigende betydning i private og offentlige virksomheder. Det gælder specielt i viden – og servicevirksomheder samt andre virksomhedstyper, hvor den konkurrencemæssige position hænger tæt sammen med kvaliteten af medarbejdere og ledere.

Ny viden gennem HR- konsulentuddannelsen
HR Konsulentuddannelsen (HRK) er med rekord varsel blevet en af de mest efterspurgte uddannelser for ledere og personaleansvarlige, der ønsker at være på forkant med udviklingen inden for personaleledelse. HRK uddannelsen er baseret på spændende kursusdage og e–learning, der samtidig giver deltagerne frihed til fordybelse. Undervisningsformen er den første af sin slags og har blandet andet fokus på organisationer samt samtlige institutionelle forhold, som den personaleansvarlige bør kende.

Eftersom HRM-området har forgrenet rodnet i teori og praksis, og det har været nødvendigt at trække på et meget stort antal bidragydere til uddannelsen, og således indgår både erhvervspsykologer, jurister, eksperter og fagfolk fra bla. Handelshøjskolen, Universitetet, Ernst & Young, AS3 Human Resources, PriceWaterHouseCoopers, Advokatfirma Norrbom og Vinding, mfl. i undervisningen.

HR Konsulentuddannelsen via e-learning
Aktiv Kurser / Probana, som står bag uddannelsen, har dagligt mere end 800 kursister online i døgnet i denne tid, og har på denne baggrund investeret i nok den mest avancerede tekniske serverløsning inden for Web Based Training. HRK uddannelsen starter op fem gange årligt, og der præsenteres også ekstra hold, med mulighed for komprimerede, intensive forløb, der forkorter den ordinære uddannelsesvarighed fra 10 måneder helt ned til 6 måneder.

Vil De vide mere om HRK-uddannelsen så klik ind på http://www.probana.com/hrk.asp. Her kan De også tilmelde Dem online.

Uddannelse