Giv væggene en makeover med frække farvekombinationer

Pressemeddelelse oktober 3, 2008 Mode

Med Sadolins nye Colour Collection forvandles væggene til dit personlige lærred. Kollektionen Dressing Up indbyder til grafisk leg med udtrykket i hjemmet. Den lille forskel giver stort drama.

EasyChic01 Backcover[1]

Udsmyk hjemmet
Tidligere var vægfarverne i hjemmet blot en formalitet. Væggene var enten helt hvide eller ganske tæt på. Men med den øgede bevidsthed om tendenserne på modefronten er vores krav til vores æstetiske omgivelser steget radikalt. Personligt udtryk handler om at sætte sit eget præg på både sig selv og sine omgivelser. Og hvad er mere naturligt end at udsmykke væggene i farver, der afspejler vores personlighed? Præcis ligesom i modeverdenen kan der spilles, leges og eksperimenteres i et væld af retninger.

Skærp sanserne
Hvert år allierer Sadolin sig med et hold internationale trendforskere og tegner en profil af fremtidens farver og tendenser. Seneste skud på stammen i den trendy Colour Collection er kollektionen Dressing Up. De dæmpede basiskulører i kollektionen har fået selskab af en række overraskende nuancer. Mulighederne for at kombinere sig til et anderledes og opsigtsvækkende udtryk er uanede. Dekoration handler om at tilsætte hjemmet følelser. Med ganske små forskelle kan man tilføre det helt rigtige strejf af drama, hygge eller varme. Skaber man spænding i rummet, skærpes sanserne.

Grafisk leg
Dressing Up inspirerer til at gøre op med væggene som ensfarvede flader. Bryder man kombinationen af Sheer Suede og Mocha Bubble med en bane Orangette og lader den forsætte op i loftet, genfortolker man hele rummet grafisk. Man kan også male store mønstre med stencils. Alt er tilladt. Kiler man den eksklusive Golden Dream ind mellem den diskrete Feather Grey og den varme Blue Moon, bliver udtrykket på én gang glamourøst og moderne. Rummet skyder brystet frem og forvandles fra ordinært til ekstraordinært.

Billedmateriale findes på http://www.sadolin.dk/ under nyheder. Alt billedmateriale fra denne database som anvendes i medie regi, skal kildeangives med Sadolin/Akzo Nobel.
Yderligere information fås hos pressekoordinator Lone Kisbye, [email protected].

Mode