Gå våren i møde med en abe på ryggen

Pressemeddelelse februar 19, 2010 Mode

Skip Hops Zoo Pack er en bedårende sød rygsæk til alle små dyrevenner. Madpakken og mange andre ting kan pakkes ned i en sød mus eller en sjov abe, der er både frisk, smart og i passende størrelse til børn i førskolealderen

SH Zoo Packs Monkey 1 (hi)

Skip Hops pusletasker er kendt af mange forældre verden over. Nu får børnene deres egne Skip Hop-favoritter med den nye børnerygsæk Zoo Pack, ethvert dyreelskende barns drøm af en taske. Med fire søde dyremotiver er det svært at vælge - abe, hund, pingvin eller mus.

Hvilken fireårig ville ikke gerne pakke sin madpakke ned i yndlingsdyret, der dermed bliver trygt selskab på udflugten? Rygsækken er tilstrækkelig rummelig til skiftetøj og ting, der skal med i børnehaven eller skolen, men alligevel lille nok til, at barnet let kan bære den. Zoo Pack er i alle situationer en sej kammerat at have på ryggen.

Zoo Packs har indstillelige, polstrede skulderremme, isoleret rum til drikkedunk eller snacks og indvendigt et stort rum. Alle fire rygsække har sjove detaljer, og de er fremstillet af et holdbart materiale, der er let at rengøre. Zoo Pack er helt fri for PVC og phtalater.

Vejledende pris i butik 219 kr

Læs pressemeddelelsen i pdf-fil på http://www.amvina.se/downloads/press/dk/20100216.pdf

For yderligere information og billedmaterialekontakt venligst: Mats Planberg
Tlf: 070 14 54 30  E-mail: [email protected]
Højopløselige billeder kan downloades via www.amvina.dk/skiphop

Amvina er en svensk import- og grossistfvirksomhed, som distribuerer produkter til babyer, børn, gravide- og mødre til detailhandelen i Norden. Vores filosofi er at gøre praktiske, sikre og designede produkter tilgængelige for det nordiske marked. Blandt vores varemærker findes blandt andet Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Hippychick, Lodger, Maxi-Cosi, Pabobo, Potette, Quinny, Skip Hop, Sunshine Kids og Walltastic.

Mode