Futurecom lancerer nu et unikt nyt servicekoncept sammen med Microsoft Online Services

Pressemeddelelse november 20, 2009 IT

I samarbejde med Microsoft Online Services, lancerer den danske virksomhed Futurecom nu et nyt og unikt service koncept, hvor pris, service og alle omkostninger er faste og gennemskuelige

Futurecom Thomas V. Pind 1
Thomas V. Pindadm. direktørdir. tel: 7021 7900 mobil: 2728 3272Futurecom Business Solutions A/SUnified Communications SolutionsVangehusvej 13 | 2100 København Øtel: 7021 7900 | fax:7021 7901www.futurecombusiness.com

Futurecom har sammen med Microsoft lagt et fast loft over alle omkostninger for en virksomheds brug af webmøder / konferencer, og  servicekonceptet sikrer brugerne mod regninger til konsulenter på timefaktureringer, uigennemskuelige prisstrukturer og up-front investeringer.

Konceptet sikrer, at virksomhederne kan få ubegrænsede services til en fast pris pr. bruger pr. måned med vores nye Futurecom SuccesPakke.

Vi skaber succes for virksomhederne
”I Futurecom Business Solutions - der er en af de få virksomheder i Danmark, som har været pionerer indenfor webmøder/ konferencer med kunder, som Danfoss, Lego, Mærsk og Danske Bank - har vi erfaring med at kunderne og virksomhederne i højere og højere grad sætter fokus på brugerne og organisatorisk implementering, og det er netop derfor at vi har udarbejdet denne succespakke. På den måde får dine medarbejdere ubegrænset adgang til både software og services til en fast månedlig pris - og det er der ingen andre end os der kan i det nuværende marked”, udtaler Thomas Pind adm. Direktør, Futurecom Business Solutions.

”Samarbejdet med Microsoft er en naturlig konsekvens af Microsofts store satsning indenfor Unified Communications, hvorfor det er fantastisk for Futurecom at blive udvalgt af Microsoft som partner på området, fortsætter Thomas Pind, der endvidere ser Microsoft pakken som et godt supplement til Futurecoms øvrige software partnere som AT&T og Dialcom. Futurecom kan sammen med Microsoft ramme et ASP marked, som vi ikke tidligere har kunnet servicere 100%.  Servicekonceptet indebærer, at alle ydelser er samlet ét sted, og at der ikke er nogen up-front investeringer. Både software og services leveres til en fast månedlig pris pr. bruger til en fordelagtig pris.  Microsofts bedste kommunikationsværktøjer (Live Meeting og Communicator) og  Futurecoms organisatoriske implementering, som sikrer succes.

Futurecom deltager i øvrigt som guld sponsor på IDC Unified Communications konference d. 26. november, hvor der vil være lejlighed til at møde os, og høre nærmere om vores helt unikke koncept.

SuccessPakke = Succes
”Vi ved, at succes med online mødeløsninger i lige så høj grad afhænger af menneskerne som skal bruge teknikken, såvel som at få selve teknikken implementeret. Det er netop på dette område, at Futurecom Business Solutions står stærkt, og vi har med dét i fokus udarbejdet en løsning, som består af to elementer” siger Brian Jacobsen, produktmanager hos Futurecom, og fortsætter ”Microsofts bedste kommunikationsværktøjer "Live Meeting" til online møder og "Office Communicator" til korte beskeder, spørgsmål og nyttig information om dine kollegers tilgængelighed vil sammen med Futurecom SuccesPakke, som indeholder en lang række strukturerede serviceydelser, f.eks. Quick start kurser og opfølgning, administration og livesupport, sikre både Futurecom kunder og virksomheders IT- afdelinger et stor succesrate”, fortsætter Thomas Pind, som afslutningsvis ikke vil undlade at udtale at ”løsningen forener software og services, hvor Futurecoms eksperter på organisatorisk implementering sikrer at alle kan følge med. Der er store besparelser at hente i bl.a. reducerede rejseomkostninger, og en klar forbedring i produktivitet og fleksibilitet - både internt og overfor kunder og partnere. Projekter gennemføres ligeledes hurtigere, idet mødedeltagere ikke længere er begrænset af geografiske afstande, og nemt kan starte et online møde, når det passer brugerne”.

Kort om Futurecom
Futurecom Business Solutions er en privat danskejet virksomhed, som er en del af Futurecom Group, etableret i 1996. Futurecom Business Solutions har siden 2001/2002 leveret løsninger til virtuelle møder, og vi er kendt for at levere service i verdensklasse til vores kunder. Vi støtter kunderne frem til succes for både brugerne og forretningen.

Vi bygger lange og betroede relationer med vores kunder, og har eksisterende kunder som f.eks. Danske Bank, Danfoss og NNE Pharmaplan.

- Nærmere oplysning kan fås ved at kontakte os på 70 21 79 00

Thomas V. Pind