Forårsrengøring kræver plads!

Pressemeddelelse februar 24, 2010 Hus og Have

Rod stresser - orden giver orderskud!

Billede Pressemeddelelse

FORÅRSRENGØRING KRÆVER PLADS

Rod stresser – orden giver overskud. Skab struktur og orden bag skabsvægge. Det efterlader dig med store blanke flader, der giver både øjne og sjælen ro.

Når det roder bliver du bombarderet med indtryk du ikke har brug for. Det skaber en unødvendig stress, som ganske nemt kan fjernes. Oprydning er en videnskab og for nogle en forretning. Der findes oprydningseksperter, og definerede måder at leve på som ”simple living” ”Feng Shui” og ”lean living” Alt sammen går det ud på at skabe overblik.

Gemt bag skydelåger

En af de metoder der kan skabe både ro, orden og overblik er at ha’ rigeligt plads i skabene. På en måde så alt har sin plads, og der ikke bare er et rodeskab, for så er du lige vidt. Og vi vil gerne ha’ skabe, gerne så høje at de når fra gulv til loft, og kan danne hele vægge. ”Vi har haft en lang række forespørgsler fra kunder, der ønskede sig skabe med ekstra højde. Derfor har vi nu lavet dem så de fås helt op til 252 cm, forklarer Dan F. Østergaard der er Salgs- og Marketingsdirektør hos AUBO Køkken og Bad.

Vi vil ha ro

På samme måde som vi ønsker os orden, så tyder kundernes ønsker hos AUBO også på, at vi drømmer om en verden uden smækkende døre, men med ro og smidige bevægelser. ”Vi gør en dyd ud af at produktudvikle og levere de ting kunderne efterspørger. Det er en af de store fordele ved at være en lille vestjysk virksomhed. For vi kan hurtigt ændre på sortimentet. Og kunderne holder af skydedøre, der stille og roligt glider i, frem for en skydelåge, der lukker med ét smæk. Derfor bruger vi easy-lock, som er det bedste indenfor området, så skabene nærmest på uhørlig måde lukker i, forklarer Dan F. Østergaard.

Prisen dykker

En oprydning og en ny skabsvæg behøver ikke ruinere nogen. Priserne på skabsvægge sættes ned – i hvert fald hos AUBO. ”Kvaliteten er den velkendte. Men forklaringen er ganske simpel. Vi har lavet en bedre aftale med vores leverandør, og har skåret ned på sortimentet. På den måde har vi ikke så mange forskellige låger, men fokuserer igen på det vi kan se kunderne vil ha´” slutter Dan F. Østergaard.

Charlotte Kristensen

Marketingskoordinator