Flot donation til forskning i indeklima og energi

Pressemeddelelse februar 13, 2006 Natur

DTU instituttet International Centre for Indoor Environment and Energy har netop modtaget en flot donation i form af en gave på ikke mindre end 100.000 danske kroner. Giveren var Honeywell A/S, som på denne måde kvitterede for et fortsat godt samarbejde mellem DTU og Honeywell.

Honeywell
Honeywell støtter instituttets forskningsprojekter inden for indeklima og energi. Dette ligger fint i tråd med koncernens arbejdsområde, der bl.a. dækker styringssystemer til lys, varme og ventilation. Intentionen er et langsigtet samarbejde for at kunne følge instituttets forskningsresultater.

På dagen for overrækkelsen deltog DTU instituttets direktør Bjarne W. Olesen, videnskabskoordinator Geo Clausen og professor Lei Fang. Fra Honeywell A/S var administrerende direktør Torben Qvist til stede, og fra Honeywell Building Solutions deltog salgs- og marketingschef Jacob Sachse samt salgs- og marketingkoordinator Trine Tange. Checken blev overrakt af Torben Qvist og modtaget af Bjarne W. Olesen.

Billedtekst:
Donationshåndtrykket mellem dir. Bjarne W. Olesen fra DTU instituttet (t.v.) og adm. dir. Torben Qvist fra Honeywell A/S (t.h.) foregik i et forsøgslokale indrettet som flykabine.

Yderligere informationer kan fås hos Trine Tange, Honeywell A/S på telefonen 39 55 55 55
eller mail: [email protected]  Se mere på www.honeywell.com

Natur