Flere og flere virksomheder holder JULEFROKOST I ALPERNE

Pressemeddelelse september 7, 2006 Livsstil

Højmark Rejser melder om stor interesse fra de danske virksomheder for at holde en utraditionel julefrokost - der er billigere end man tror.

Højmark Rejser tilbyder færdigpakkede koncepter til virksomheder, som har lyst og mod til at holde den årlige julefrokost i Østrig og kombinere mad og drikke med aktiv fritid på ski.

Direktør for Højmark Rejser, Bjarke Hansen: ”vi er positivt overrasket over den meget store interesse, der er hos de danske virksomheder for at tænke anderledes ved at tilbyde medarbejderne julefrokost på ski i stedet for den traditionelle danske julefrokost”

En anderledes fællesoplevelse- Vi har de senere år haft fornøjelsen at arrangere julefrokosten for flere og flere virksomheder, som gerne vil give deres medarbejdere en anderledes fællesoplevelse, fortæller salgschef Rene Knudsen Barthol in fra Højmark Rejser.

Rejseselskabet tilbyder i år fire forskellige julepakker af to til fem dages varighed til udvalgte hoteller i St. Johann, Zell om See eller Wagrain. Alle med flyafgang fra Billund og Kastrup og med ankomst til Salzburg et par timer senere.

Prisen varierer fra 1.298 kr. til 3.298 kr., afhængig af varighed og  inkluderede ydelser.

Fremmer sammenhold og arbejdsglæde

- Virksomhederne er virkelig begejstret og mange var også med i 2005, hvor vi introducerede julefrokost på ski. For en julefrokost i Østrig giver medarbejderne mange sjove fællesoplevelser, som man kan snakke om, grine af og leve højt på i virksomheden i lang tid fremover. Medarbejderne lærer hinanden at kende på en helt anden måde og i helt andre rammer end i dagligdagen. Meldingerne fra vores kunder er, at det er med til at fremme sammenholdet og skabe forøget arbejdsglæde, fortæller Rene Knudsen Bartholin

Højmark Rejser er Danmarks største alpine skirejsearrangør. I sidste sæson sendte selskabet 22.000 skiglade danskere på ski i Alperne.

Livsstil