Førende, internationalt yacht broker firma åbner kontor i Norden

Pressemeddelelse november 14, 2005 Motor

Titan, Hyde & Torrance (THT), en ledende virksomhed indenfor luksus yacht brokering, har åbnet kontor i København i samarbejde med deres shipping partner JE Hyde & Co. Kontoret skal servicere eksisterende og nye kunder i Norden, og endvidere supplere firmaets kontorer i London og Athen.

21067593 jpg

THT har stor erfaring indenfor charter/udlejning af yachter i størrelsen 25-125m over hele verden. Vi har organiseret charter og arrangementer for personligheder fra showbusiness og sportsstjerner, firmaer såvel som privatpersoner. THT kan arrangere yacht og kajplads ved events såsom Cannes Film Festival, Monaco F1 Grand Prix, MIPCOM og Americas Cup.

THT tager sig af køb, salg og charter af sejl- og motoryachts over hele verden. Vi har stået for salg af en hel række højtprofilerede mega-yachts, lige fra den 117m lange M/Y Galeb, som har tilhørt Tito af Jugoslavien, og den legendariske 100m M/Y Christina O, som tilhørte Aristotle Onassis, til en lang række yachter i størrelsen 24-40 meter.

THT har en særlig forbindelse til Onassis tidligere yacht M/Y Christina O, idet vi stod for hendes totale restaurering og har sidenhen stået for størstedelen af hendes mange udlejninger. M/Y Christina O er den mest berømte yacht i verden. Onassis underholdte her utallige stjerner, såsom Greta Garbo, Marilyn Monroe og Winston Churchill. Dette tætte samarbejde med M/Y Christina O er et eksempel på den succes, som THT har opnået i den globale yacht-verden.

THT yder fuld diskretion og repræsenterer vores kunder ved køb,salg og charter i Skandinavien og resten af verden.

Yderligere information findes på www.thtyachts.com eller kan rekvireres ved at kontakte vores kontor i København på 70 20 22 31 eller [email protected]

Billeder: www.thtyachts.dk/press.html

Motor