Er du træt af dårlige reklamefilm, så lav dem selv

Pressemeddelelse juni 11, 2007 Kultur

Er du træt af dårlige reklamefilm, så lav dem selv? Sådan lyder opfordringen fra arrangørerne af Nordens største idé- og reklamefilmkonkurrence Kort&Godt. Og det kan godt lade sig gøre… alle kan være med lige fra skoleklasser til proffer fra hele Norden… Den gode idé kan løbe af sted med 100.000 kr.

Dana2
Vi bombarderes med reklamefilm hver dag i fjernsynet og i stigende grad på internettet. Det forventes at størstedelen af alle virksomheder i løbet af de næste 2-3 år vil have reklamefilm for virksomheden eller dens produkter på deres hjemmeside.

Mange reklamefilm er for dårlige, for kedelige og uden gejst mener forbrugerne hvis du spørger dem! Nu retter vi sigtekornet denne vej. Kan du gøre det bedre selv!??

Med Kort&Godt har du en helt unik chance for at vise branchefolk og ligesindede fra hele Norden hvor kreativ du i virkeligheden er. Og du har helt ind til den 30. juni klokken 23.59.

Alt du skal gøre er at filme, tegne eller beskrive din reklamefilmide for nogle udvalgte virksomheder. Eneste udstyr der skal være i orden, er dit hoved og din fantasi. Læs mere om regler og præmier fra vores hjemmeside: www.kortoggodt.info

Hvis du vil se nogle af de film der allerede er kommet i finalen er de også at finde på hjemmesiden, så ved du hvad du er oppe imod!

Billedtekst: Sissi Fridrichsen (th), 16 år fra Aabenrå er kvalificeret med en reklamefilmidé for a-kassen DANA. Hun dystede blandt 500 andre fra hele Norden, men kom sikkert i finalen sin unge alder til trods. Nu har du chancen.