Endnu engang styrker DanCad Engineering A/S organisationen

Pressemeddelelse januar 15, 2009 PR

Udviklingshus i Hillerød styrker igen organisationen

DanCad Engineering A/S har igen styrket organisationen og er nu et team sammensat af 14 forskellige profiler. Vi ved, at forskellige opgaver kræver forskellige kompetencer. Vi spænder bredt og er nu godt rustet til at varetage alle faserne i produktudviklingsprocessen.

John Thesmer

John er ansat som Vice President, Sales and Business Development den 1. januar 2009. Med mere en 20 års erfaring med innovation, produktudvikling og virksomheds udvikling fra sin tidligere ansættelse hos Coloplast, har John et erfaringsgrundlag fra en stor, velanset og på mange måder proaktiv virksomhed, som vil være til stor gavn for konstruktiv udvikling af DanCads forretning.

John har også praktiseret rollen som kunde, i relation til de ydelser vi hos DanCad tilbyder vores kunder. Han har derfor også erfaring med at være i vore kunders sted og ved hvilke forventninger, kompetencer og service, der stilles til virksomheder som DanCad.

John Thesmer er uddannet akademiingeniør og kommer fra en stilling som President & CEO hos Medico virksomheden IctalCare A/S.

Tom Bøgeskov-Jensen

Tom er ansat som Technical Manager den 1. januar 2009 og vil bl.a. løse opgaver inden for projektledelse, mekaniske løsninger og produktudvikling.

Tom er uddannet Akademi Ingeniør DIA-EA på apparatlinjen i 1990. Tom har en stærk faglig profil og mange års praktisk erfaring med apparatudvikling og mekanisk konstruktion. Tom kommer fra en stilling hos Coloplast A/S, hvor han var faglig leder for et udviklingsteam. Tidligere ansættelser tæller bl.a. høreapparatvirksomhederne Oticon A/S og GN ReSound A/S samt headsetvirksomheden GN Netcom A/S.

En bred vifte af kompetencer

Som gazellevirksomhed 3 år i træk, er budskabet tydeligt: DanCad Engineering A/S er et firma der vækster og er i konstant udvikling og forandring. Et samarbejde med DanCad åbner ikke kun op for en eller to konsulenters viden - her bliver vores brede vifte at kompetencer udfoldet og sat i spil.

PR