Elegant lille kraftmaskine pakket med funktioner

Pressemeddelelse april 9, 2008 Hus og Have

NY: AL-KO GINGE plæneklipper Comfort 40 E

112573 miljo

AL-KO GINGE tilbyder den nye model Comfort 40 E (40 centimeter klippebredde) til haveentusiaster, som foretrækker elektriske plæneklippere til klipning af små og mellemstore græsplæner. Denne maskine udmærker sig ved at være udstyret med et særligt elegant design, virkelig gode funktioner og ekstremt behagelig håndtering og styring.

Den nye AL-KO GINGE plæneklipper Comfort 40 E kombinerer tre funktioner i en maskine: klipning, opsamle og bioklip. Den har en kraftfuld 1400 W elektrisk motor og en 43 l opsamlerboks. Denne opsamlerboks har automatisk opsamlermåler, hvilket bevirker, at opsamlerboksen fyldes optimalt, også ved klip af vådt græs. Ligeledes er den specielle udformning af opsamlerboksen med til at sørge for hurtig, let og bekvem tømning af boksens indhold.

Brede, store hjul, (Ø 195 mm) og et ergonomisk skaft sørger for optimal styring. Det kileformede skjold af kraftig kvalitetsplast og den innovative udformning er meget praktisk. Den praktiske udformning gør det nemt at komme til under buske og krat, ligesom det giver tidsbesparende klipning nær kanter.

En gennemtænkt løsning er muligheden for at justere klippehøjden i 6 centrale trin, der med en hånd let kan justeres. Den justerbare klippehøjde kan bekvemt indstilles til en højde mellem 28 og 68 mm.

Nærmere oplysninger på http://www.ginge.com eller telefon 98 82 10 00.

Billedtekst

Smart front: Det kileformede skjold gør det nemt at komme til under buske og krat.

Yderligere information hos:

AL-KO Ginge A/S • Godsbanegade 20 • 9700 Brønderslev • Tlf. 98 82 10 00 • Fax 98 82 54 54 • E-mail [email protected]

Tekst og billede kan rekvireres på vores hjemmeside: www.ginge.com

Hus og Have