Dream Tubes er årets nyhed inden for børne‐ og babyprodukter

Pressemeddelelse november 18, 2009 Familie

Amvina AB's produkt Dream Tubes fra det engelske firma Dusky Moon har fået udmærkelsen "Årets Nyhed 2009" inden for børne‐ og babyprodukter i Sverige. Dream Tubes er et elastisk lagen med oppustelige sengeheste, en enkel løsning på problemet med børn, som falder ud af sengen om natten

1526 0073

Overgangen fra tremme‐ eller børneseng til en almindelig seng kan være problematisk, og hvilke forældre har ikke løst det med opstablede puder eller tæpper? Dream Tubes gør overgangen til en stor seng både nem og sikker, og barnet kan sove trygt og godt med de bløde sengeheste. Tæpper og tøjdyr falder heller ikke ud af sengen. Dream Tubes er også perfekt på rejser, ved overnatning, eller når man har besøg af små gæster.

Redt op til en god nats søvn
Dream Tubes passer til børn fra ca. 18 måneder og fås til mindre børnesenge og enkeltsenge. De oppustelige luftrør er helt fri for giftstoffer, og det elastiske lagen er fremstillet af 100% bomuld. Der kan også købes ekstra lagener. Man reder sengen med det elastiske lagen, fylder begge rør (eller evt. bare det ene) med luft, placerer dem i sidelommerne, lukker lynlåsene, og så er der redt op til en god nats søvn!

- Dream Tubes er let at tage med, når man rejser
- Fås i 2 forskellige størrelser og med ekstra lagen
- Gør det let for barnet (og tryggere for forældrene) at gå direkte fra tremmeseng eller børneseng til almindelig enkeltseng
- Giver endnu bedre beskyttelse til børn, der sover i etageseng
- Dream Tubes gør det også ekstra rart og hyggeligt for barnet

Dream Tubes fås i to størrelser:
Dream Tubes Børneseng (med lagen), vejl. pris 399 kr. Ekstra lagen til børneseng, vejl. pris 259 kr.
Dream Tubes Enkeltseng (med lagen), vejl. pris 479 kr. Ekstra lagen til enkeltseng, vejl. pris 299 kr.

Højopløselige billeder kan downloades via www.amvina.se/duskymoon

Yderligere oplysninger om brancheforeningen og "Årets Nyhed" findes også på www.barnochbaby.se.

Amvina er en svensk import‐ og grossistvirksomhed, som distribuerer produkter til babyer, børn, gravide‐ og mødre til detailhandelen i Norden. Vores filosofi er at gøre praktiske, sikre og designede produkter tilgængelige for det nordiske marked. Blandt vores varemærker findes blandt andet Quinny, Maxi‐Cosi, Skip Hop, Pabobo, Sunshine Kids, Potette, Fertile Mind, FunToSee, Lodger, Cool Twister, Babypin, Walltastic og Hippychick.

Familie