Det gode liv

Pressemeddelelse februar 4, 2009 Helse

Hjerteforeningen i Gladsaxe inviterer til en aften med tip til at bevare et godt helbred i mange år

Mange af os ved godt, at et sundt liv hjælper os med at holde os raske i mange år fremover. Men hvad skal der egentlig helt præcist til for at holde hjerte og krop i god form? Det fortæller speciallæge Peter Schnohr om den 17. februar.

- Et sundt hjerte i en sund krop er de bedste forudsætninger for, at livet kan leves godt uden for mange skavanker og sygdomme. Med et fysisk overskud bliver der mere overskud i hverdagen til det sjove liv fyldt med oplevelser, socialt samvær og fysisk udfoldelse. Læge Peter Schnohr fortæller letforståeligt om, hvordan vi alle kan hjælpe hjertet godt på vej med en sund krop, siger formanden for Hjerteforeningens lokalkomité, Sven-Arne Røpke.

Der er mulighed for at stille spørgsmål.

Efter foredraget er der generalforsamling i lokalkomiteen, hvor interesserede er velkomne til at melde sig til at arbejde for hjerterne. Formanden for Hjerteforeningen i Gladsaxe, Sven-Arne Røpke, fortæller om det fascinerende arbejde for hjerterne.

Aftenen foregår i Forebyggelsescentret, Søborg Hovedgade 200 den 17. februar kl. 19.

Det er gratis at deltage, og man kan bare møde op. Der er ingen tilmelding.

For yderligere oplysninger, kontakt Sven-Arne Røpke på telefon 39 69 03 50.

Helse