Det bedste julemagasin for voksne!

Pressemeddelelse december 5, 2007 Multimedier

Et nyt år varsler nye tider.

Også for MODE-MAGASINET, som står foran store forandringer. Vi har været i konstant vækst siden starten i 2004 og flere og flere medarbejdere er kommet til. Magasinet er vokset tilsvarende. Mange sider, mange nyheder og meget mode. Magasinet har været en stor succes, og vi har modtaget flere prestigefyldte priser, som vi er meget taknemmelige for.Men vi hviler ikke på laurbærrene af den grund. MODE-MAGASINET er blevet tungt at bære hjem. Det skal være ”lettere” i mere end én forstand at holde sig opdateret. Derfor skal der arbejdes på at gøre magasinet endnu bedre. Fra januar 2008 fordobler vi produktionen og udkommer 10 gange om året. Fordelen for dig som læser er let at få øje på; det bliver i fremtiden endnu lettere at holde sig ajour med de nyeste trends og butikkernes udvalg.

For vores mange kunder er det også en klar fordel. De enkelte butikker bliver nemlig meget synligere i magasinet. Vi har formeret os kraftigt i det sidste år og pladsen er nu blevet for trang.
Derfor flytter redaktionen til nye, store lokaler på Strandvejen den 1. januar 2008. Vi glæder os til de nye, skønne omgivelser, og vores kunder er naturligvis altid velkomne til at kigge ind.
Vores julenummer er spækket med lækre mode-reportager, fede gaveideer og sikre trends. Vi håber, du får stor fornøjelse af MODE-MAGASINET’s december-udgave.

Multimedier