De3bedste

Pressemeddelelse marts 3, 2010 IT

Rigtige elektrikere i stor satsning på internettet

A/S El-Salg står bag El-Fagmanden og et stort antal hvidevarerbutikker i Danmark og står nu bag et omfattende website, der tilbyder hvidevarer og små-apparater til internetpriser. Løsningen er unik, da det er første gang at nethandel kombineres med service og montering fra 120 elektrikere i Danmark. Dagens nyhed hedder www.de3bedste.dk.

Bag de3bedste står nogle af Danmarks førende fagfolk inden for salg af hvidevarer og el-artikler. Der er tale om mere end 40 års erfaring med at udstyre danske hjem og virksomheder med både totalløsninger og enkeltsalg af alt fra vaskesøjler over støvsugere til stikkontakter.

Med de3bedste skaber vi et helt nyt univers for e-handel, der forener det bedste fra butikssalg med de muligheder, handel på nettet giver. Vi hjælper dig med at vælge, vi gør købsprocessen let og overskuelig og vi passer godt på dig også efter købet” siger adm. direktør i A/S El-Salg, Tomas Holm Hedehus.

Faglighed skal skabe tilfredse kunder
Hos de3bedste kan du bladre i et produktkatalog, der holder en virkelig høj standard. Både hvad angår udbud, kvalitet og pris. Kundetilfredshed er alfa og omega. Det er de3bedste-forretningen indrettet efter. På en hurtig, let og overskuelig måde præsenteres brugeren altid for de3bedste tilbud. Uanset om brugeren er ude efter en ny vaskemaskine, støvsuger, strygejern eller andre hvidevarer. Det skal være let at gøre det rigtige køb første gang. Hver gang.

Navnet skyldes:

• At webshoppen er bygget op til altid at kunne præsentere min. 3 konkurrencedygtige tilbud - uanset kategori
  • Efter få svar på simple spørgsmål bliver forbrugeren præsenteret for de 3 bedsteprodukter, der passer til brugerens behov
  • ”OG MERE TIL” dækker over, at der altid bliver vist de 3 nærmeste elektrikere, når man ønsker afhentning/levering og montering. Eller blot ønsker at bestille en elektriker.

Det er fremragende, at vi med 120 elektrikere dækker Danmark, sådan at der aldrig er langt til det nærmeste faste holdepunkt i købsprocessen – der er hold i virkeligheden, hvis man har problemer eller på anden måde er i tvivl. På mange måder gør vi op med den usikkerhed, der skulle være tilbage med handel på internettet.” siger adm. direktør i A/S El-Salg, Tomas Holm Hedehus.

Spar penge
Udover de meget konkurrencedygtige priser er der for den prisbevidste forbruger mulighed for at spare penge på fragten. Med det landsdækkende net af elektrikere og dermed også opsamlingssteder er det muligt at afhente lokalt - 120 steder i Danmark.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:
Tomas Holm Hedehus, adm. direktør A/S El-Salg, tlf. 43 66 46 00 / e-mail: [email protected]

IT