City Camp – der er nu 22 af slagsen i DK-CAMP

Pressemeddelelse februar 17, 2010 Turisme

Campingferie forbindes typisk med ferie i naturskønne omgivelser, nær skov og strand, i fred og ro. Men ikke alle campingpladser ligger lige ud til kysten, omgivet af den frie natur

CityCamp by

Fra en City Camp plads er der gå- eller cykelafstand til centrum med spændende spisesteder, aktiviteter og shopping muligheder. Selv om pladserne ligger i eller tæt ved byerne, er de typisk anlagt naturskønt med den fornemmelse af frihed, det giver. Netop det at være tæt på det pulserende byliv og kulturelle aktiviteter med butikker, caféer, restauranter, biografer, teatre, museer og kulturhuse, er for mange afgørende for, hvor ferien skal holdes.

I campingorganisationen DK-CAMP har 22 af dens 330 medlemspladser slået sig sammen for at danne fælles markedsføring i City Camp.

Og nu er den nye brochure for City Camp på gaden. Her finder man et oversigtskort over, hvor City Camp campingpladserne ligger, ligesom der også er oplysninger om navn, adresse, telefonnummer og åbningstider for alle City Camp pladserne.

City Camp brochuren uddeles på campingpladserne, ligesom den udleveres på turistbureauer samt hos caravanforhandlere.

Læs mere om City Camp på: www.dk-camp.dk

Turisme