Bogen du ikke kan købe, hvis du ikke har den, og når du får den, skal du give den væk.

Pressemeddelelse april 2, 2008 Samfund

Living Between er verdens første roman, der bliver foræret væk.

Living Between
Sagar giver sin roman væk gratis.

Det spirituelle eventyr giver læseren et indblik i livet efter døden og vender mange af hverdagens store spørgsmål. Forfatteren, Sagar, ønsker at give mennesker over hele verden inspiration til at leve på en ny måde.

Der vil, til at starte med, blive uddelt 15.000 gratis eksemplarer til læsere over hele verden. Det eneste Sagar håber er, at bogen vil blive givet gratis videre, når modtager har læst den. På denne måde vil bogens distribution være uafhængig af penge og af et forlags markedsføring, og udelukkende bero på den forbindelse der opstår mellem bogen og læseren.

Har en læser lyst til at have bogen stående i sin reol, er det muligt at købe den på bogens hjemmeside, men man kan først få adgang til at købe en bog, når man har en gratis bog.

Hver gratis bog har et unikt nummer og læseren har mulighed for at registrere sig www.livingbetween.com og derved følge sin bogs vandring. På hjemmesiden er der også en top 10 over de bøger, som har skiftet hænder flest gange.

DU KAN IKKE KØBE DEN, HVIS DU IKKE HAR DEN.

Bogen kan ikke købes i forretningerne. For at få den, skal du kende en, der har bogen. Det er også muligt at møde op på udvalgte steder i Danmark, hvor Sagar vil dele bogen ud. På www.livingbetween.com opdateres kalenderen løbende med steder hvor Sagar forærer bogen væk. Hvis du har en gratis bog og ønsker at købe en til at beholde,  forære Sagar dig  endnu et gratis eksemplar til at give videre.

HVEM GIVER 15.000 BØGER VÆK?

Sagar er kendt i Danmark for hendes værtsoptræden på DR1's "Ryd op i dit liv" og er forfatter til bestseller bøgerne Neo Feng Shuiog Neo Feng Shui på arbejdspladsen,der er udgivet på flere sprog. For halvandet år siden solgte hun sin undervisnings- og konsulent virksomhed og helligede sig skriveriet og sine foredrag. Hun er uddannet terapeut og Billede-journalist og tidligere arbejdet på TV2/ Danmark og DR1.

HVORFOR?

Sagar vil gerne dele den historie hun selv har fået indsigt i, og hvis bogen blev solgt på traditionel vis, ville den være afhængig af forlag og pris. Ved at forære den væk og bede læserne om at give den videre, får historien et naturligt og frit flow. Sagar håber at det er muligt at sprede historien over hele verden ved læsernes hjælp, og glæder sig til at møde læserne gennem foredrag og events. Bogen er den første i en trilogi.

Samfund