Bet24 ny partner på BettingExpert.dk

Pressemeddelelse november 18, 2009 Sport

Fra Den 19 november giver Bet24 50 kr. ekstra i bonus til BettingExpert's brugere

Bettingexpert logo

BettingExpert er stolte af at kunne præsentere Bet24 som vores nye partner på SAS liga odds.

Fremover vil alle BettingExpert.dk's Superliga optakter vise de bedste odds fra Bet24 på de pågældende superliga kampe. På denne måde får BettingExpert's brugere rig lejlighed til at finde gode spilmuligheder hos Bet 24.

Bet24 tilbyder i den anledning én ekstra 50 kroners bonus til alle NYE kunder fra BettingExpert, denne bonus kan man hæve efter at have spillet den én gang til odds 1,5.

Bonussen fra Bet24 er et godt tegn på Bet24s gode bonus program, hvor de udover de 50 kroner også giver mulighed for en 100 % indskuds bonus op til 500 kroner.

Hos BettingExpert.dk er vi glade for at kunne tilbyde de fordele vores partnerskab med Bet24 medfører. Vi er overbeviste om at vores brugere vil kunne få stor nytte af at få odds direkte i SAS liga optakten, og naturligvis glæder vi os over at kunne tilbyde vores brugere muligheden for 50 kroners ekstra bonus.

Har man spørgsmål til bonussen, eller til samarbejdet med Bet24, så kan man kontakte BettingExpert.dk på [email protected].

Vi ønsker alle vore brugere held og lykke hos Bet24.

Læs mere her: www.bet24.com og www.bettingexpert.dk