Aktiv kurser helt i top

Pressemeddelelse februar 26, 2010 Uddannelse

Globalisering og øget konkurrence er en af de største udfordringer det danske erhvervsliv står overfor – både private og offentlige virksomheder. Derfor er det vigtigere end nogensinde før, at virksomheder – både ledere og medarbejdere – er klar til denne udfordring. 2010 er året for udvikling.

Aktivkurser 1
Logo

De ændrede spilleregler har medført ændringer indenfor personale- og ledelsesområdet. En måde at gøre virksomheden rustet til de ændrede vilkår er gennem uddannelse. En uddannelse hos Aktiv Kurser/ Probana Management giver både mulighed for læring og netværk med nogle af landets topledere.

"Den bedste uddannelse jeg har været på længe. En god måde at undervise på med e-learning og forelæsning" - Sandra Frederiksen Novozymes

Aktiv Kurser indtager en topplacering som den mest vellidte uddannelsesleverandør til landets største og mest kendte virksomheder i Danmark. Aktiv Kurser/Probana Management leverer en cocktail af fantastisk uddannelser, professionel kundeservice og attraktiv læring via blended learning, som sikrer udvikling og læring til alle på alle niveauer.

Fri adgang til uddannelse og netværk
Uddannelserne er e-learning baserede, hvormed man har adgang til uddannelsen 24 timer i døgnet samt mulighed for at netværke med alle ledere, mellemledere og personaleansvarlige i større danske virksomheder. Blandt andet via vores Karriereforum, hvor du har kontakt til vores kursister og netværksdeltagere.

Aktiv Kurser / Probana Management udbyder uddannelser i samarbejde med landets førende fagfolk, eksperter og anerkendte undervisere fra videregående undervisere og erhvervslivet. Vores uddannelser behandler blandt andet områder indenfor forandringsledelse, konfliktløsning, kommunikation, projektledelse, værdibaseret ledelse, coaching, Lean og meget meget mere.

Vil De vide mere om uddannelserne hos Probana Management så klik ind på http://www.probana.com/akursuskatalog.asp. Her kan De også tilmelde Dem online.

Uddannelse