3M Mikrobiologi – hjælp til større fødevaresikkerhed

Pressemeddelelse november 28, 2007 Helse

For at styrke indsatsen indenfor fødevaresikkerhed, vil 3M a/s fra starten af det nye år overtage al forhandling og distribution af virksomhedens produkter indenfor Mikrobiologi.

Rødt
3M logo

3M Mikrobiologi er en ny paraplybetegnelse, som dækker over 3M Petrifilm og de tre produktgrupper, der hidtil primært har været kendt under navnet BioTrace; 3M Sample Products, 3M Hygiene Monitoring og 3M Tecra.

Fra den 1. januar 2008 skal henvendelser om og bestilling af disse produkter altså stiles direkte til 3M a/s. Baggrunden for ændringen af distributionen skal findes i 3Ms ambition om at intensivere og forbedre indsatsen indenfor fødevaresikkerhed, samtidig med at distributionen skal effektiviseres gennem en tættere kontakt med markedet.

"Det har været et ønske for 3M, at vi også i fremtiden kan tilføre innovation og nye løsninger til markedet for fødevaresikkerhed. Derfor er det vigtigt, at vi kan føre en direkte dialog med vores kunder, og det vil nu blive muligt," siger Bue Andersen, Key Account Manager hos 3M a/s.

Som en ekstra motivation for at påbegynde den direkte dialog fra starten af, vil alle produkter indenfor 3M Petrifilm kunne bestilles med 10 % rabat i hele januar måned.

For yderligere information om ændringen og produkterne, kontakt venligst Bue Andersen, 3M a/s, på telefon 43 48 03 06 eller på adressen [email protected].

Om 3M

I mere end 100 år har mennesker over hele verden vendt sig mod 3M for at få produkter og ideer, der løser problemer og gør deres liv lettere og bedre. Med mere end 55.000 produkter, over 30 kerneteknologier og som førende i de største markeder på verdensplan, fortsætter 3M med at udvikle geniale løsninger, der møder dine varierende behov. Scotch®, Post-it®, ScotchgardTM, ThinsulateTM, Scotch-BriteTM, FiltreteTM, CommandTM og NexcareTM er 3Ms varemærker. Læs mere på http://www.3m.com/

Om 3M Mikrobiologi

3M tilbyder en bred vifte af test- og analyseprodukter, som hjælper fødevareproducenter med at forbedre kvaliteten af fødevarer. Disse innovative redskaber imødekommer de strenge krav fra miljømyndigheder og referenceorganisationer verden over.

Gennem kompromisløs produktkvalitet, ydeevne og pålidelighed hjælper vi fødevareproducenter med at optimere produktiviteten ved at forbedre effektiviteten i laboratoriet.

Helse