2010 – året for udvikling

Pressemeddelelse januar 18, 2010 Uddannelse

Ønsker I engageret og motiverede medarbejdere? Et arbejdsmiljø med fokus på udvikling og forandring? Så lad 2010 være året, hvor ledere såvel som medarbejdere udvikler sig gennem efteruddannelse hos Aktiv Kurser/ Probana Management.

Aktivkurser 1

Efteruddannelse – en motivationsfaktor for medarbejderne.

Kompetencer og højt kvalificerede medarbejdere er i dag nøglen til virksomhedens succes både på det nationale og internationale marked. For at følge med i nutidens vidensamfund, hvor organisationerne kan vælge enten at efterleve de ændrede vilkår eller stå tilbage og se konkurrenter overhale indenom, kan en mulig løsning være efteruddannelse.

At medarbejderne gennem efteruddannelse kan udvikle kompetencer og kvalifikationer, kan ses som en investering både i og for virksomheden. Gennem en efteruddannelse hos Aktiv/Kurser Probana Management skabes både nye kompetencer og et nyt netværk, som medarbejderne såvel som leder efterfølgende kan bruge i det daglige arbejde. En efteruddannelse kan være med til at fremme medarbejderens motivation i det daglige, som vil påvirke medarbejderens præstationer på arbejdet.

E-learning og undervisning af landets førende fagfolk

Mange oplever, at det kan være svært at finde tiden til at udvikle sine kompetencer, fordi man skal være flere dage væk fra kontoret og bunkerne hober sig op på skrivebordet, mens man er væk. Fordelen ved at tage en efteruddannelse hos Aktiv Kurser / Probana Management er, at du ikke skal væk fra kontoret, men kan læse pensum online, når det passer dig.

Som et supplement hertil tilbyder Aktiv Kurser / Probana Management én valgfri kursusdag om måneden, hvor du får mulighed for at koble din nyerhvervede teoretiske viden til praksis gennem undervisning og øvelser. Denne kursusdag foregår på minimum 4 stjernede hoteller centralt i København og Århus, der er fuld forplejning i skønne omgivelser. Underviserne på disse kursusdage er blandt landets førende fagfolk, eksperter og anerkendte undervisere for videregående uddannelser og erhvervslivet.

Hos Aktiv Kurser/Probana Management udbydes kurser indenfor blandt andet områder som forandringsledelse, konfliktløsning, kommunikation, projektledelse, HR, LEAN og meget mere.

Læs om alle Aktiv Kurser/ Probana Managements uddannelser her: www.probana.com/akursuskatalog.asp

Se mere om undervisere, samarbejdspartnere og læs tidligere deltagers oplevelser på: www.probana.com

For yderligere information kontakt venligst

Aktiv Kurser/ Probana Management