10.000 flybilletter styrker kærligheden i Danmark

Pressemeddelelse februar 9, 2010 Turisme

Der er kærlighed i luften på valentinsdag, når transavia.com inviterer alle danske par til at fejre romantikken langt væk fra det grå og kolde vintervejr. 10.000 billetter uddeler transavia.com til støtte for kærligheden – det eneste, kunderne skal betale, er skatter og afgifter.

Logo

Har du fundet den helt rigtige valentinsgave til din eneste ene? Hvis ikke, så er der hjælp at hente. I år tager transavia.com nemlig kampen op med valentinsgaver som blomster og chokolade og giver danske par chancen for at nyde hinanden under sydligere himmelstrøg. Det eneste, solhungrende par skal gøre, er at besøge transavia.coms to døgn lange valentins-udsalg og købe to af de 10.000 billetter. Prisen er blot skatter og afgifter.

- Indtil nu har den danske vinter mindet mest om en norsk vinter, og det kan være svært at holde hjertet varmt, når man fryser om hænder og fødder. I år har transavia.com derfor ønsket at give danske par en chance for at varme op under romantikken og nyde det tidlige forår i det sydlige Europa. Et andet alternativ er at tage til Alperne, hvor bjergene byder på sne med lidt sjovere udfoldelsesmuligheder end i Danmark, siger Norbert Zoet, vicedirektør i transavia.com.

To døgns udsalg
transavia.coms valentinsdag-udsalg begynder i dag, tirsdag den 9. februar kl. 08.00 og løber til torsdag den 11. februar kl.09.59. Tilbuddene gælder destinationer som Barcelona, Rom, Tenerife, Nice, Gran Canaria, Malaga og skidestinationer som Innsbruck og Salzburg.

- Vi er meget glade for at kunne tilbyde danskerne kvalitetsbilletter til lavpris til nogle af de mest populære byer og feriedestinationer i Europa. Vi håber, at mange danske par vil bruge denne fantastiske mulighed til at nyde hinanden og solen, siger Norbert Zoet fra transavia.com.

Billetterne kan købes på transavia.com i løbet af udsalgsperioden, og rejsen skal foregå mellem søndag den 14. februar og søndag den 25. april.

transavia.com er et datterselskab til Air France – KLM og et af de økonomisk sundeste flyselskaber i Europa. Selskabet opererer med fuldstændigt gennemsigtige priser, hvor alle gebyrer og afgifter er inkluderet. Det betyder, at der ikke dukker bagagegebyrer eller lignende op, når man booker på transavia.com.

Om transavia.com
transavia.com er et selvstændigt medlem af Air France – KLM gruppen. Efter 31 regnskabsår i træk med overskud har selskabet i dag 1.700 medarbejdere og betjente sidste år 5,5 mio. passagerer. transavia.com er udbyder af flyrejser, billige flybilletter, bl.a. flybilletter til Barcelona, flybilletter til Nice og flybilletter til Malaga. Du kan til enhver tid se vores bedste tilbud på den danske webside for transavia.com.

For reservationer og information:
Internet: http://www.transavia.com/hv/da-DK/forside

Turisme