Tanskalainen yritys perustaa maailman kalleimman pokeriturnauksen

Press release August 28, 2007 Lifestyle

Paljon rahaa voi voittaa (ja hävitä) muuallakin kuin Las Vegasissa. Tanskalainen yritys käynnistää nyt turnauksen, joka vetää vertoja suurimmille ja kalleimmille Las Vegasissa järjestettäville turnauksille. KickOffPoker.com aloittaa 29. elokuuta turnauksen, jonka osallistumismaksu on 5 000 euroa.

Poker121006 037005
Stig Tøfting

Maailman kallein osallistumismaksu

5 000 euron osallistumismaksu tekee tästä turnauksesta maailman kalleimman.

- Tästä turnauksesta tulee pysyvä osa KickOffPoker.com-palvelun valikoimaa.Turnaus järjestetään kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina 12 kertaa vuodessa. Ensimmäinen kerta on syyskuun 9. päivä, jotta liikkeelle päästään mahdollisimman nopeasti, kertoo KickOffPoker.com-palvelun markkinointipäällikkö Steffen Kristensen

Mukana tanskalainen tähti

Las Vegasin WSOP-turnauksen (World Series of Poker) menestyksekkäin tanskalainen Rene Mouritsen on ilmoittanut osallistuvansa KickOffPoker.com-palvelun järjestämään turnaukseen. Hän osallistui äskettäin Lontoossa Scandinavian Masters -turnaukseen, joka lähetettiin kansallisella televisiokanavalla.

- Minulle on ainutlaatuinen kokemus osallistua näin suureen turnaukseen Tanskassa, sanoo Rene Mouritsen. - Jos voin jotenkin auttaa vakavasti otettavaa tanskalaista KickOffPoker.comin kaltaista pokerisivustoa saamaan enemmän kansainvälistä menestystä, tanskalaisena tuen tietysti kaikin mahdollisin keinoin.

Taustalla tunnettu jalkapallonpelaaja

Entinen Tanskan mestaruustason pelaaja Stig Tøfting on yksi KickOffPoker-palvelun omistavaan yritykseen sijoittaneista. Stig Tøfting on pelannut esimerkiksi Häckenin, Boltonin ja Hamburg SV:n riveissä. Stig Tøfting on itsekin innokas pokerinpelaaja, ja hän aikoo osallistua turnaukseen. - No totta hitossa.Haluan olla mukana ja tietysti voittaa, sanoo Tanskan maajoukkueen entinen veteraani.

Mahdollisuus päästä loppukilpailuun 60 eurolla

Jos pelaaja ei halua vaarantaa 5 000 euroa asettumalla maailman parhaita pokerinpelaajia vastaan, hän voi osallistua erityiseen satelliittipeliin 60 eurolla. Tämän karsinnan paras pelaaja pääsee loppupeliin.

http://www.kickoffpoker.com/ järjestää tämän turnauksen ensimmäisen satelliittikarsinnan 29. elokuuta. Ensimmäinen loppukilpailu järjestetään 9. syyskuuta.

Lisätietoja ja kuva-aineistoa toimittaa

Steffen Kristensen, +356 799 54148, [email protected]