Danmarks billigste parkering ved Københavns Lufthavn

Pressemeddelelse juli 20, 2007 Motor

Fra 1.august 2007 vil det være muligt, at parkere for kr. 225,- for en uge, kun 10 minutters gang fra udenrigsterminalen i Københavns Lufthavn.

ScreenHunter 04 Jun 18 12

EuroPark A/S har overtaget driften af 1200 parkeringspladser kun 10 minutters gang fra udenrigsterminalen i Københavns lufthavn.

Til sammenligning med priserne for parkering i Københavns Lufthavn, er der en klar besparelse, som så kan bruges til lidt sjovere ting på selve rejsen.

Parkeringsarealet har indtil 1. august været drevet af det mindre parkeringsselskab Parkzone. Efter at EuroPark A/S overtager arealet, opsættes der nyt og tidssvarende overvågningsudstyr, som gerne skulle forhindre ,at der sker hærværk og indbrud på de parkerede biler. Området vil være overvåget 24 timer i døgnet, samtidigt med at uniformerede vagter jævnligt vil bevæge sig rundt på arealet.

Ligeledes vil tidligere brugere opleve at arealet vil blive meget mere indbydende at parkere på. EuroPark A/S vil fra overtagelsen den 1. august og i de næste uger gøre området meget mere indbydende at parkere på.

Prisen for parkering vil fra 1. august være som følgende.

Kr. 40,- pr. døgn.

Kr. 225,- pr. uge. (8 døgn gratis)

Kr. 400,- for 14 dage.

Kr. 775,- for en måned.

På EuroPark A/S hjemmeside http://www.europark.dk/ kan bilisten gå direkte ind og bestille, betale, og printe parkeringstilladelse ud inden man kører til Københavns Lufthavn. Parkeringstilladelsen ligges synligt i forruden, så nemt er det.

Velkommen på Danmarks billigste parkeringsplads ved Københavns Lufthavn,

Motor