Oplev Nordsjællands madhåndværk i sommerferien

Pressemeddelelse juli 6, 2015 Mad & Vin Sjælland Festival

For fjerde år i træk afholder Smag på Nordsjælland madfestival i sommerferien.

Lær at lave flødeboller, gå tur i vinmarken og smag på vinen, spis middag på gårdspladsen, se mælken blive til is på gården og smag forskellene på de forskellige hindbærsorter. Det er blot nogle af de oplevelser, medlemmerne af foreningen Smag på Nordsjælland tilbyder i perioden 16.-26. juni, når de for fjerde år i træk inviterer til ”Smag på Nordsjælland Festival”.

”Festivalen har i år fået temaet 'Madhåndværk', fordi det netop er det håndværket og respekten for de gode råvarer, der er fællesnævneren for alle foreningens medlemmer”, siger formanden for Smag på Nordsjælland, Torben Bo Toft Christiansen fra Rokkedyssegaard. ”Det brede udvalg af arrangementer siger noget om foreningens spændvidde – men betyder selvfølgelig også, at vi kan garantere, at der er noget komme efter for både børn og voksne”.

Den samlede kalender over årets arrangementer kan ses på foreningens hjemmeside. Her og på foreningens facebookside er der også mulighed for at se billeder fra årets arrangementer. Billederne kommer fra festivalgæsterne selv: Via Instagram er det muligt at dele billeder fra festivalen, blot de er tagget med #spnfest15.

Mad & Vin Sjælland Festival