LanguageWire åbner kontorer i London og München

Pressemeddelelse juni 17, 2010 IT

Oversættelseskoncern LanguageWire åbner nye afdelinger i München og London. Ekspansionen er en konsekvens af, at det internationale erhvervsliv igen øger aktiviteterne efter et par år med stagnation.

- Når vi etablerer os i München og London er det for at tilbyde lokal service til endnu flere internationale virksomheder, siger adm. direktør Henrik Lottrup, LanguageWire.

Ud over London og München arbejder LanguageWire med planer om at åbne kontorer på yderligere et til to nye markeder inden udgangen af 2010.

Hemmeligheden bag LanguageWires succes er en digital forretningsplatform, der dækker alle de behov, der er forbundet med at skabe, oversætte og tilpasse tekst og grafik til flere markeder. LanguageWires løsninger anvendes af alle former for virksomheder og organisationer.

LanguageWire blev etableret i 2000 og har udover London og München kontorer og selskaber i Kiev, Oslo, Stockholm, København og Hamborg. Virksomheden har ca. 70 medarbejdere og har tilknyttet et netværk af flere end 3.000 sprogeksperter og grafikere over hele verden. I regnskabsåret 2009 kom koncernen ud med et overskud på 3 mio. kr. efter skat.

IT